Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeKorzyści płynące z monitorowania mediów
3 proste powody, dla których powinieneś monitorować swoją konkurencję
3 proste powody, dla których powinieneś monitorować swoją konkurencję

Dowiedz się, dlaczego warto monitorować swoją konkurencję w sieci i jak możesz to zrobić w zaledwie kilka minut.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Konfiguracja jest łatwa i działa w taki sam sposób, jak monitorowanie własnej marki.

Przejdź do „kreatora projektu” lub kliknij tutaj i wprowadź nazwę konkurencji

(Wskazówka: Dodaj zarówno nazwę firmy konkurencji, jak i oznaczenia w mediach społecznościowych, np. @brand24app, aby zobaczyć wszystkie wzmianki o ich marce).

Przydatne linki:

Teraz gdy już skonfigurowałeś swój projekt, oto trzy główne powody, dla których każda firma powinna monitorować swoją konkurencję w sieci oraz krótki przewodnik na temat tego, jak rozpocząć konfigurację.

Ludzie mówiący o Twojej konkurencji są potencjalnymi klientami Twojej firmy

Ponieważ tylko 3% wzmianek, w tym nazw marek, jest faktycznie oznaczonych bezpośrednio „@”, firmy regularnie tracą takie okazje.

Dzięki projektowi konkurencji możesz teraz łatwo znaleźć tego rodzaju wzmianki i skierować swój zespół sprzedaży, aby dołączył do rozmowy i pomógł.

Znajdź influencerów swojej konkurencji

Skupiając się na „liderach branży”, z których korzystają Twoi konkurenci, możesz mieć większą pewność, że współpraca z nimi przyniesie sukces także Twojej firmie.

To doskonały sposób na oszczędność czasu i zapewnienie wysokiego zwrotu z inwestycji w influencer marketing.

Dowiedz się, jakie tematy/treści są skuteczne dla Twojej konkurencji

(i rób to lepiej 😉)

Zaoszczędź swojemu zespołowi contentowemu mnóstwo czasu, skupiając się na tematach i najskuteczniejszych treściach wykorzystywanych przez konkurencję.

Mając dostęp do tego, co wygenerowało najwięcej polubień, udostępnień i komentarzy u konkurencji, możesz mieć większą pewność, że Twoje przyszłe treści również będą skuteczne. Wygenerują lepszy zwrot z inwestycji.

Za pośrednictwem naszej analityki znajdziesz najpopularniejsze hashtagi, które czekają na użycie ich w kampaniach:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?