Konfiguracja jest łatwa i działa w taki sam sposób, jak monitorowanie własnej marki.
Przejdź do „kreatora projektu” lub kliknij tutaj i wprowadź nazwę konkurencji
(Wskazówka: Dodaj zarówno nazwę firmy konkurencji, jak i oznaczenia w mediach społecznościowych, np. @brand24app, aby zobaczyć wszystkie wzmianki o ich marce).
Przydatne linki:
Teraz gdy już skonfigurowałeś swój projekt, oto trzy główne powody, dla których każda firma powinna monitorować swoją konkurencję w sieci oraz krótki przewodnik na temat tego, jak rozpocząć konfigurację.
Ludzie mówiący o Twojej konkurencji są potencjalnymi klientami Twojej firmy
Ponieważ tylko 3% wzmianek, w tym nazw marek, jest faktycznie oznaczonych bezpośrednio „@”, firmy regularnie tracą takie okazje.
Dzięki projektowi konkurencji możesz teraz łatwo znaleźć tego rodzaju wzmianki i skierować swój zespół sprzedaży, aby dołączył do rozmowy i pomógł.
Znajdź influencerów swojej konkurencji
Skupiając się na „liderach branży”, z których korzystają Twoi konkurenci, możesz mieć większą pewność, że współpraca z nimi przyniesie sukces także Twojej firmie.
To doskonały sposób na oszczędność czasu i zapewnienie wysokiego zwrotu z inwestycji w influencer marketing.
Dowiedz się, jakie tematy/treści są skuteczne dla Twojej konkurencji
(i rób to lepiej 😉)
Zaoszczędź swojemu zespołowi contentowemu mnóstwo czasu, skupiając się na tematach i najskuteczniejszych treściach wykorzystywanych przez konkurencję.
Mając dostęp do tego, co wygenerowało najwięcej polubień, udostępnień i komentarzy u konkurencji, możesz mieć większą pewność, że Twoje przyszłe treści również będą skuteczne. Wygenerują lepszy zwrot z inwestycji.
Za pośrednictwem naszej analityki znajdziesz najpopularniejsze hashtagi, które czekają na użycie ich w kampaniach: