Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDo czego tak naprawdę mogę wykorzystać monitoring Internetu?
Możesz jeszcze więcej dzięki monitorowaniu mediów!
Możesz jeszcze więcej dzięki monitorowaniu mediów!

Przygotowaliśmy garść faktów, dlaczego warto rozszerzyć zakres monitoringu.

Daniel Baradziej avatar
Napisane przez Daniel Baradziej
Zaktualizowano ponad 3 lata temu

1. 71% internautów, którzy weszli w pozytywne interakcje z marką, jest dużo bardziej skłonnych do niej wrócić i polecić ją innym. Dzięki Brand24 możesz szybko odnajdywać wzmianki o Twoim produkcie i móc wchodzić reakcje ze swoimi odbiorcami!

Przydatne linki:

2. Ponad 96% wzmianek, w których firma nie została oznaczona bezpośrednio na mediach społecznościowych, pozostaje bez odpowiedzi. Chyba nie chcesz sobie na to pozwolić? Nasze narzędzie wyłapie je, nawet jeśli nie zostałeś oznaczony, lub nie odwiedzasz często źródła, na którym zostałeś wspomniany.

Przydatne linki:

3. 80% marketerów używa zaangażowania (polubień, udostępnień i komentarzy) jako głównego miernika sukcesu. Dzięki naszym KPI-om będziesz z łatwością mógł zmierzyć buzz wokół swojej marki.

Przydatne linki:

4. 54% marketerów i specjalistów od PR twierdzi, że jednym z ich największych problemów w zarządzaniu kryzysowym jest wystarczająco szybkie reagowanie. Brand24 pozwoli Ci szybko wyłapać negatywne wzmianki i zareagować w odpowiednim czasie.

Przydatne linki:

5. 91% osób w wieku 18-34 lat ufa recenzjom internetowym w takim samym stopniu, jak osobistym rekomendacjom. Dzięki naszemu narzędziu zadbasz o reputację swojej marki.

Przydatne linki:

6. 90% sprzedawców wykorzystuje social selling jako część swojej strategii. Możesz wykorzystać monitoring Internetu do generowania nowych leadów i zwiększania sprzedaży.

Przydatne linki:
4 sposoby na zwiększenie sprzedaży z monitoringiem internetu

Mamy nadzieję, że przedstawione dane zmotywują Cię do tego, aby jeszcze efektywniej wykorzystać potencjał monitoringu mediów i możliwości, jakie daje Brand24. Jeśli potrzebujesz pomocy w osiąganiu swoich social listeningowych celów - daj nam znać, z przyjemnością pomożemy! :)

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?