1. 71% internautów, którzy weszli w pozytywne interakcje z marką, jest dużo bardziej skłonnych do niej wrócić i polecić ją innym. Dzięki Brand24 możesz szybko odnajdywać wzmianki o Twoim produkcie i móc wchodzić reakcje ze swoimi odbiorcami!

Przydatne linki:

Jak monitorować markę w Internecie

2. Ponad 96% wzmianek, w których firma nie została oznaczona bezpośrednio na mediach społecznościowych, pozostaje bez odpowiedzi. Chyba nie chcesz sobie na to pozwolić? Nasze narzędzie wyłapie je, nawet jeśli nie zostałeś oznaczony, lub nie odwiedzasz często źródła, na którym zostałeś wspomniany.

Przydatne linki:

Jak znaleźć insight konsumencki i polepszyć komunikację marki?

3. 80% marketerów używa zaangażowania (polubień, udostępnień i komentarzy) jako głównego miernika sukcesu. Dzięki naszym KPI-om będziesz z łatwością mógł zmierzyć buzz wokół swojej marki.

Przydatne linki:

11 social media KPIs that will help you succeed

Jak mierzyć zasięg social media i dlaczego warto

4. 54% marketerów i specjalistów od PR twierdzi, że jednym z ich największych problemów w zarządzaniu kryzysowym jest wystarczająco szybkie reagowanie. Brand24 pozwoli Ci szybko wyłapać negatywne wzmianki i zareagować w odpowiednim czasie.

Przydatne linki:

Najlepsze praktyki zarządzania kryzysowego

Czego nauczyły nas kryzysy w social media i jak się przed nimi chronić?

5. 91% osób w wieku 18-34 lat ufa recenzjom internetowym w takim samym stopniu, jak osobistym rekomendacjom. Dzięki naszemu narzędziu zadbasz o reputację swojej marki.

Przydatne linki:

Jak zarządzać reputacją firmy w Internecie? – Garść praktycznych wskazówek

Jakie opinie o produktach mają Twoi klienci? – 7 sposobów, by się o tym dowiedzieć

Przez opinie klientów do serca… klientów! – Jak recenzje online zwiększają wartość biznesu?

6. 90% sprzedawców wykorzystuje social selling jako część swojej strategii. Możesz wykorzystać monitoring Internetu do generowania nowych leadów i zwiększania sprzedaży.

Przydatne linki:
4 sposoby na zwiększenie sprzedaży z monitoringiem internetu

Social selling w dobie social media – 3 sposoby na pozyskiwanie klientów

Mamy nadzieję, że przedstawione dane zmotywują Cię do tego, aby jeszcze efektywniej wykorzystać potencjał monitoringu mediów i możliwości, jakie daje Brand24. Jeśli potrzebujesz pomocy w osiąganiu swoich social listeningowych celów - daj nam znać, z przyjemnością pomożemy! :)

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?