Przejdź do głównej zawartości
AI Insights

Wszystko, co musisz wiedzieć o naszych AI Insights!

Waleria Pągowska avatar
Napisane przez Waleria Pągowska
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Do tej pory prawdopodobnie słyszałeś frazę "AI-driven" nie raz, prawda?

A jednak, AI daje nam tak wiele możliwości, że trudno jest wymyślić jedną definicję, więc aby lepiej zrozumieć temat AI Insights, przeczytaj ten artykuł...

... lub obejrzyj filmik, który dla przygotowaliśmy specjalnie na tę okazję!

Czym są AI Insights?

AI Insights dostarczają cennych spostrzeżeń i analiz opartych na przetworzonych danych. W przypadku Brand24 zawiera on wykresy, wskaźniki, analizę trendów i rekomendacje, które pomagają firmom podejmować świadome decyzje i ulepszać ich strategie.

Dlaczego potrzebuję AI Insights?

Dzięki Wnioskom AI firmy mogą wykorzystać moc algorytmów uczenia maszynowego do szybkiego i wydajnego przetwarzania ogromnych ilości danych. Ponadto automatycznie łączy wzmianki z metrykami widocznymi w raportach.

Pozwala to zaoszczędzić czas i zasoby, które w przeciwnym razie zostałyby spożyte na ręczną i monotonną analizę. Raporty mogą zapewnić kompleksowy widok wskaźników, takich jak zasięg, wzmianki i nastroje, umożliwiając firmom ocenę wydajności ich marki i postrzegania przez klientów.

Dlatego jesteśmy tak podekscytowani wprowadzeniem naszych wniosków AI i mamy nadzieję, że zwiększy to wydajność Twoją i Twojej firmy :D


Co jest w środku?

  • Wnioski

Włączenie otwierających oczy spostrzeżeń dodaje kolejną warstwę wartości do tych raportów. Identyfikując wzorce i korelacje w danych, algorytmy AI mogą podkreślać pojawiające się preferencje klientów i potencjalne możliwości. Informacje te mogą pomóc firmom w udoskonalaniu ich strategii, ulepszaniu produktów lub usług i wyprzedzaniu konkurencji.

  • Trendy

Algorytmy AI doskonale radzą sobie z identyfikowaniem wzorców i korelacji w dużych zbiorach danych, co pozwala im odkrywać pojawiające się trendy, które mogą nie być od razu widoczne dla nas, ludzi.

Dlatego też AI Inisghts są bardzo pomocne w identyfikowaniu nowych trendów. Pozwalają zauważyć, co staje się popularne i dołączyć do dyskusji przed konkurencją. A kto nie chciałby być trendsetterem?

  • Rekomendacje

Rekomendacje oferowane przez AI Insights mogą działać jako katalizator innowacji. Raporty wykorzystują zdolność algorytmów uczenia maszynowego do identyfikowania wzorców i przewidywania następstw. Dzięki temu firmy mogą otrzymywać dostosowane sugestie dotyczące ulepszania swoich produktów, optymalizacji kampanii marketingowych lub usprawniania operacji.

Dodatkowe wskaźniki

Dołączyliśmy również fragment niektórych wskaźników KPI, takich jak liczba wzmianek, ich zasięg i sentyment. Może to pomóc w lepszym zrozumieniu spostrzeżeń zawartych w AI Insights.

Gdzie znaleźć AI Insights?

Możesz uzyskać dostęp do AI Insights w dwóch miejscach:

  • W aplikacji, w menu Projekty (w lewym górnym rogu)

  • W swojej skrzynce e-mailowe

Kiedy otrzymasz raport?

Raporty są generowane w dwóch formatach: tygodniowym (obejmującym ostatnie 7 dni projektu) oraz miesięcznym. W obu przypadkach możesz wybrać dzień, w którym chcesz otrzymywać swoje AI Insights.

Jak dostosować ustawienia?

Aby zmienić datę otrzymywania raportu:

  1. Kliknij na wybrany raport (tygodniowy lub miesięczny), którego datę chcesz zmienić.

  2. Wybierz opcję 'Zmień' znajdującą się nad tytułem raportu.

To pozwoli Ci dostosować harmonogram otrzymywania raportów do Twoich preferencji.

Kto ma dostęp do AI Insights?

AI Insights są dostępne dla użytkowników planów Pro i Enterprise.

Jeśli korzystasz z jednego z tych planów, każda osoba z dostępem do konta może otrzymywać raporty.

Aby dodać więcej odbiorców, kliknij przycisk 'Udostępnij ten raport' nad tytułem raportu AI i wybierz osoby, które chcesz uwzględnić.

Automatyzacja procesu wysyłki

Jeśli chcesz by te same osoby regularnie otrzymywały raporty mailowe, nie musisz za każdym razem udostępniać nowego raportu.

Wystarczy, że otworzysz wybrany raport (tygodniowy lub miesięczny), który chcesz udostępnić. Następnie kliknij przycisk „Zmień” i dodaj stałych odbiorców, wpisując ich adresy e-mail. Gotowe!


A jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem... pozostaje tylko jedno pytanie: Na co jeszcze czekasz? :D Załóż konto i zaczynaj każdy tydzień z nową dawką wiedzy:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?