Czym jest zasięg?
Zasięg to szacunkowa liczba osób, które widziały posty dotyczące marki. Służy głównie do śledzenia trendów w czasie, a nie do podawania dokładnej liczby odbiorców.
Zasięg przydaje się, gdy szukasz influencerów do współpracy przy kampaniach marketingowych — możesz wybrać odpowiednie osoby i ocenić, jak dobrze działają Twoje kampanie.
Gdzie znaleźć zasięg?
Te dane możesz znaleźć w:
Zakładka Wzmianki
Zakładka Podsumowanie
Zakładka Analiza
Analiza tematyczna
Zakładka Porównanie
raporty PDF
Jak obliczany jest zasięg?
Zasięg w mediach społecznościowych
Zasięg jest obliczany na podstawie kilku kluczowych elementów:
Liczby wyświetleń
Liczby interakcji
Statystyk autora
Liczby te, wraz z kilkoma innymi czynnikami, pomagają oszacować całkowity zasięg wzmianki lub postu.
Zasięg poza mediami społecznościowymi
Zasięg poza mediami społecznościowymi jest obliczany na podstawie średniej miesięcznej liczby odwiedzin danej witryny. Zbieramy dane o domenach z zewnętrznych źródeł.
Zasięg na dany dzień jest obliczany jako całkowity zasięg unikalnych domen. Oznacza to, że bez względu na to, ile razy dana witryna opublikuje artykuły wspominające o tobie w ciągu jednego dnia, policzymy tę domenę jako pojedynczą wzmiankę w ostatecznym obliczeniu zasięgu.