Czym jest Sentyment?
Sentyment weryfikuje, czy tekst jest pozytywny, negatywny czy neutralny. Pomaga zrozumieć, co ludzie myślą o marce, produkcie lub temacie. Brand24 analizuje ich słowa i ton w postach, recenzjach i komentarzach w mediach społecznościowych.
Analiza sentymentu w Brand24
Możesz szybko znaleźć wzmianki z określonym sentymentem za pomocą naszego filtra Sentyment. Jeśli zauważysz błąd w identyfikacji sentymentu, możesz łatwo poprawić go ręcznie, klikając sentyment w treści wzmianki.
Gdzie znaleźć sentyment?
Informacje o sentymencie można znaleźć w prawie wszystkich naszych zakładkach!
Jak obliczany jest sentyment?
Wykrywanie sentymentu w niektórych postach może być nadal trudne, zwłaszcza w przypadku sarkazmu lub złożonego kontekstu, ale stale się doskonalimy!
Nasz algorytm analizy sentymentu wykorzystuje najnowsze osiągnięcia uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w ogóle, a dokładniej głębokie uczenie i wstępnie wyszkolone modele językowe (PLM). Z tych technologii korzystają również firmy takie jak Google, Microsoft, Facebook i Baidu. Powoduje to, że możliwości sztucznej inteligencji są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistego rozumienia wzmianek przy obecnym stanie wiedzy naukowej.
Jeśli zauważysz jakieś błędy, daj nam znać, abyśmy mogli dalej ulepszać i wspierać Cię jeszcze lepiej!
Dodatkowe funkcje
Aby uzyskać głębszy wgląd, zapoznaj się z naszymi innymi funkcjami uzupełniającymi, takimi jak:
Analiza emoji
Filtr intencji
Analiza emocji
Kontekst dyskusji
FAQ
Jakie języki bierze pod uwagę analiza sentymentu?
Jakie języki bierze pod uwagę analiza sentymentu?
Nasza analiza sentymentu może przetwarzać wszystkie języki. Chociaż system został zaprojektowany do obsługi szerokiej gamy języków, dokładność i wydajność mogą się różnić w zależności od konkretnego języka i złożoności tekstu.
Czy analizujecie sentyment dla wszystkich wzmianek?
Czy analizujecie sentyment dla wszystkich wzmianek?
Tak, chociaż niektóre analizy mogą być bardziej wiarygodne niż inne, w zależności od popularności języka i złożoności tekstu.
Jakie wskaźniki jakości stosujesz?
Jakie wskaźniki jakości stosujesz?
Używamy F1-score jako naszego głównego wskaźnika jakości. F1-score wynosi od 0 do 1, przy czym im bliżej 1, tym lepiej model działa. Możesz być pewien, że jest to jedna z najlepszych miar jakości dostępnych na rynku.
Dzięki wskaźnikowi F1, obliczanemu jako średnia dla wszystkich kategorii na podstawie 50 tysięcy wzmianek, nasz algorytm rozpoznawania sentymentu w Brand24 zwiększył swoją dokładność z 61% do imponujących 95%.
Mamy nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny! Jeśli masz więcej pytań lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz napisać do nas na adres pomoc@brand24.pl lub wysłać wiadomość za pośrednictwem czatu w prawym dolnym rogu pulpitu nawigacyjn