Dodawanie cytatów klientów do raportów marketingowych jest ważne. Zapewniają one autentyczne i przekonujące referencje, które budują zaufanie, wiarygodność i są dowodami społecznymi dla twoich produktów lub usług. Cytaty te przedstawiają rzeczywiste doświadczenia i pozytywne opinie zadowolonych klientów. Mogą też przedstawiać powody związane z niezadowoleniem klientów.
Dołącz cytaty do raportu marketingowego, aby zwiększyć wartość do swoich wniosków.
Jak dodać cytaty do raportów PDF?
To całkiem proste i intuicyjne! Oto instrukcja krok po kroku:
1. Przejdź do pulpitu nawigacyjnego i wybierz wzmianki, które chcesz dodać do raportu (w razie potrzeby użyj filtrów, takich jak sentyment lub źródło):
2. Kliknij przycisk „Doda do raportu PDF”:
Zauważysz, że wzmianka została pomyślnie dodana. Na dole pojawi się znacznik „Wzmianki PDF” widoczny pod ikoną polubień i udostępnień):
Przejdź do zakładki Raporty PDF i upewnij się, że cytaty zostały uwzględnione w raporcie, jeszcze przed rozpoczęciem jego generowania:
Kliknij „Dodatkowe opcje”:
Wybierz wzmianki, które chcesz dodać. Jeśli zmienisz zdanie - odznacz je!
Uwaga: Do raportu można dodać maksymalnie 100 wzmianek.
Kliknij „Generuj raport” i gotowe! Zobaczysz swoje wzmianki w raporcie PDF:
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie wzmianki dodane do raportów PDF na pulpicie nawigacyjnym, przejdź do sekcji Tagi w sekcji Filtry:
A jeśli nie potrzebujesz już tych cytatów, możesz je cofnąć, klikając "Usuń z raportu PDF":