Raporty PDF

Jak je przygotować i co zawierają.

Waleria Pągowska avatar
Napisane przez Waleria Pągowska
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Raporty PDF są bardzo przydatne, gdy chcesz przedstawić dane w sposób przyjemny dla oka. Możesz go użyć do przedstawienia danych podczas prezentacji w firmie.

Jeśli jesteś agencją, możesz regularnie dostarczać takie raporty swoim klientom. To świetny sposób na szybkie zapoznanie ich z danymi z monitoringu sieci. Dodatkowo wszystkie raporty PDF są dostosowane do indywidualnych potrzeb i mogą być personalizowane za pomocą logo i kolorów.

Jak utworzyć raport PDF?

1. Wybierz zakres dat i przedział czasowy. Możesz wybrać dowolny ustalony zakres lub stworzyć własny, w zależności od swoich indywidualnych potrzeb.

2. Wybierz, jakie dane chcesz uwzględnić w raporcie, zaznaczając pola metryk i statystyk, które Cię interesują:

Ważna uwaga:

Opcje od 3 do 7 będą widoczne po kliknięciu przycisku „Dodatkowe opcje”.

3. Zdecyduj, w jakim języku chcesz wyeksportować raport:

4. Wybierz, czy raport powinien zawierać dane z określonego filtra lub tagu, który wcześniej zdefiniowałeś:

5. Upewnij się, że ręcznie wybierasz cytaty, które chcesz uwzględnić w raporcie.

Oto jak to zrobić:

Kiedy znajdujesz się w panelu nawigacyjnym zakładki Wzmianki, możesz wybrać do 100 wzmianek, które zostaną wyświetlone w raporcie PDF. Aby wybrać jeden, wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj do raport PDF” poniżej wzmianki:

6. Prześlij logo swojej firmy lub firmy klienta, aby odpowiednio oznakować raport.

7. Dodaj opis raportu - może to być coś, co zauważyłeś czy też dodatkowy krok dla klienta lub szefa. :)

8. Wybierz kolor akcentu, aby dopasować go do swojego brandingu firmy:

9. Kliknij przycisk „Generuj raport”.

W zależności od ilości danych, które zostaną uwzględnione w raporcie, generowanie raportu może zająć trochę czasu, ale postaramy się, aby został on wykonany tak szybko, jak to możliwe.

Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie przydatny! Jeśli masz jakieś dalsze pytania lub potrzebujesz pomocy, nie wahaj się skontaktować z nami. Możesz to zrobić drogą mailową na help@brand24.com lub wysłać nam wiadomość za pomocą okna czatu po prawej stronie w panelu nawigacyjnym.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?