Typowe objawy
Konto na Instagramie ma status profesjonalne, Facebook jest podłączony, ale w Brand24 Instagram wyświetla się jako N/A.
Możesz dodać profil z Instagrama do monitorowania, ale nie masz możliwości włączenia monitoringu hashtagów.
Facebook działa poprawnie, a Instagram nadal nie.
Skąd ten problem?
Najczęściej przyczyną jest to, że konto na Instagramie zostało powiązane tylko z profilem osobistym na Facebooku, a nie ze Stroną (fanpage’em).
Aby Brand24 mógł pobierać dane z Instagrama (w tym hashtagi), Twój Instagram musi być połączony bezpośrednio ze Stroną na Facebooku.
Jak to naprawić?
Wykonaj te kroki, aby poprawnie skonfigurować integrację:
Sprawdź, czy Instagram jest połączony ze Stroną, a nie tylko z profilem osobistym.
Upewnij się, że jesteś na profilu Strony na Facebooku, nie prywatnym.
Wejdź w ustawienia Strony.
W menu po lewej stronie znajdziesz sekcję Uprawnienia → Powiązane konta.
Dodaj swoje profesjonalne konto na Instagramie do Strony.
Wybierz opcję Instagram i zaloguj się na swoje konto.
Po poprawnym połączeniu zobaczysz, że Instagram jest przypisany do Twojej Strony.
Wróć do Brand24 i — jeśli będzie to potrzebne — ponownie włącz integrację z Instagramem.
👉 Potrzebujesz dokładnych wskazówek? Zobacz nasz przewodnik krok po kroku >