Przejdź do głównej zawartości

Integracja z Instagramem nie działa

Twoje konto na Instagramie jest ustawione jako profesjonalne, Facebook jest połączony, a mimo to w Brand24 przy Instagramie widzisz status N/A? Spokojnie — to zwykle kwestia jednego brakującego ustawienia.

Waleria Pągowska avatar
Napisane przez Waleria Pągowska
Zaktualizowano wczoraj

Typowe objawy

  • Konto na Instagramie ma status profesjonalne, Facebook jest podłączony, ale w Brand24 Instagram wyświetla się jako N/A.

  • Możesz dodać profil z Instagrama do monitorowania, ale nie masz możliwości włączenia monitoringu hashtagów.

  • Facebook działa poprawnie, a Instagram nadal nie.

Skąd ten problem?

Najczęściej przyczyną jest to, że konto na Instagramie zostało powiązane tylko z profilem osobistym na Facebooku, a nie ze Stroną (fanpage’em).

Aby Brand24 mógł pobierać dane z Instagrama (w tym hashtagi), Twój Instagram musi być połączony bezpośrednio ze Stroną na Facebooku.

Jak to naprawić?

Wykonaj te kroki, aby poprawnie skonfigurować integrację:

  1. Sprawdź, czy Instagram jest połączony ze Stroną, a nie tylko z profilem osobistym.

    • Upewnij się, że jesteś na profilu Strony na Facebooku, nie prywatnym.

    • Wejdź w ustawienia Strony.

    • W menu po lewej stronie znajdziesz sekcję UprawnieniaPowiązane konta.

  2. Dodaj swoje profesjonalne konto na Instagramie do Strony.

    • Wybierz opcję Instagram i zaloguj się na swoje konto.

    • Po poprawnym połączeniu zobaczysz, że Instagram jest przypisany do Twojej Strony.

  3. Wróć do Brand24 i — jeśli będzie to potrzebne — ponownie włącz integrację z Instagramem.

👉 Potrzebujesz dokładnych wskazówek? Zobacz nasz przewodnik krok po kroku >

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?