Przejdź do głównej zawartości

Jak prawidłowo dokonać reintegracji Facebooka/Instagrama

Instrukcja krok po kroku, jak prawidłowo przeprowadzić reintegrację Facebooka i Instagrama w Brand24.

Waleria Pągowska avatar
Napisane przez Waleria Pągowska
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Kiedy trzeba powtórzyć reintegrację

Jeśli odłączyłeś integrację Facebooka lub Instagrama, a po ponownym połączeniu:

  • nie pojawia się okno z wyborem uprawnień,

  • nie widzisz wszystkich stron lub profili,

oznacza to, że poprzednia integracja nie została w pełni usunięta z poziomu Facebooka. W takim przypadku konieczne jest dokładne „wyczyszczenie” połączenia, zarówno po stronie Facebooka, jak i w panelu Brand24.

Jak reintegrować konto krok po kroku

Krok 1: Usuń integrację z ustawień profilu na Facebooku

Uwaga: Musisz to zrobić z ustawień swojego profilu osobistego, a nie z poziomu strony lub Menedżera Firmy.

  1. Wyszukaj Brand24 na liście aplikacji.

  2. Kliknij „Usuń” przy Brand24.

  3. Zaznacz opcję usunięcia wszystkich powiązanych danych (jeśli dostępna) i potwierdź.

Dzięki temu Facebook „zapomni” poprzednie uprawnienia, co umożliwi ich ponowne nadanie podczas nowej integracji.

Krok 2: Usuń integrację w panelu Brand24

  1. Wejdź do panelu Brand24.

  2. Kliknij ikonę wtyczki w prawym górnym rogu panelu i wybierz "Facebook i Instagram"

  3. Odłącz konto Facebook/Instagram (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), klikając na ikonę kosza.

  4. Kliknij przycisk "Usuń integrację".

Krok 3: Połącz się ponownie

  1. Wejdź do panelu Brand24.

  2. Kliknij ikonę wtyczki w prawym górnym rogu panelu i wybierz "Facebook i Instagram"

  3. Kliknij „Połącz konta Facebook/Instagram”.

  4. Tym razem powinno pojawić się pełne okno z wyborem uprawnień.

  5. Upewnij się, że zaznaczasz wszystkie strony/profil, które chcesz monitorować.

Dokładny instruktaż na temat integracji z Fb/Ig znajdziesz tutaj.

Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie, Brand24 odzyska dostęp do wybranych stron i danych.

Wciąż coś nie działa?

Jeśli po przejściu przez powyższe kroki nadal nie widzisz odpowiednich fanpage’y lub coś wygląda inaczej niż powinno — napisz do naszego zespołu wsparcia. Chętnie pomożemy!

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?