Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePanelWskaźniki
Czym jest szacowany zasięg w social media?
Czym jest szacowany zasięg w social media?

Wszystko, co musisz wiedzieć o szacowanym zasięgu w mediach społecznościowych.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Estimated Social Media Reach (ESMR), czyli szacowany zasięg w mediach społecznościowych, to nasz algorytm podobny do wyświetleń. Jest to szacunkowa liczba osób, które mogły zobaczyć wzmianki zawierające monitorowane słowa kluczowe w mediach społecznościowych. Liczbę tę opieramy na czterech czynnikach, takich jak:

  • liczba osób, które używają monitorowanego słowa kluczowego w mediach społecznościowych,

  • liczba obserwujących, subskrybentów lub znajomych,

  • liczba interakcji (polubień, komentarzy i udostępnień) pod zebranymi postami,

  • oraz procent widoczności dla wybranej sieci społecznościowej. Mówi on, ilu z nich (obserwujących, subskrybentów lub znajomych) faktycznie widzi te posty. ESMR można znaleźć w zakładce Analiza:


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?