Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePanelWskaźniki
User Generated Content (UGC)
User Generated Content (UGC)

Czym jest UGC, gdzie się znajduje i jak go obliczamy.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Czym jest UGC?

UGC to skrót od User-Generated Content (treści generowane przez użytkowników). Są to wszelkiego rodzaju treści, takie jak zdjęcia, filmy, recenzje lub posty, tworzone przez ludzi, a nie marki. UGC jest często udostępniany w mediach społecznościowych i może pomóc firmom budować zaufanie i naturalnie budować relacje z odbiorcami.

Gdzie znaleźć UGC?

UGC można znaleźć w:

  • Zakładce Analiza

  • Zakładce Porównanie

  • Raportach PDF


Jak obliczany jest UGC?


UGC = łączna liczba wzmianek na platformach mediów społecznościowych w danym czasie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?