Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePanelAI Brand Assistant
Przegląd zakładki AI Brand Assistant
Przegląd zakładki AI Brand Assistant

Co to jest? Jak działa? Dlaczego to ważne? A także szczegółowe informacje o funkcjach i filtrach.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Co to jest AI Brand Assistant?

AI Brand Assistant to ekspert w dziedzinie analizy projektów, który upraszcza i usprawnia monitorowanie mediów. Wykorzystuje zaawansowane modele językowe do zamiany pytań w naturalnym języku na odpowiedzi oparte na danych, z wizualizacjami, jeśli są potrzebne.

Dlaczego warto korzystać z AI Brand Assistant?

Wyobraź sobie, że masz asystenta-eksperta, który zna Twoje projekty od podszewki. AI Brand Assistant czyta wszystkie Twoje posty, sprawdza statystyki i porównuje dane, aby zapewnić Ci precyzyjne, przydatne informacje.

Oto niektóre z informacji, które można z niego uzyskać:

Wnioski z projektu:

- Uzyskaj wgląd w efektywność swojego projektu.

- Zobacz, co sprawdza się w przypadku Twojej marki, a co wymaga poprawy.

Przewaga konkurencyjna:

- Porównaj swoje media społecznościowe z konkurencją.

- Zobacz swoje mocne i słabe strony na tle konkurencji.

Analiza czasowa:

- Śledź i porównuj swoją markę w różnych okresach.

- Zobacz, co jest popularne, a co nie.

Spersonalizowane rekomendacje:

- Otrzymuj sugestie oparte na najnowszych danych i statystykach.

- Zobacz, co działa, a co nie.

Porównania kontekstowe:

- Zobacz, jak wydarzenie wpływa na ogólne postrzeganie marki.

- Podejmuj decyzje na podstawie analizy kontekstowej.

Jak pytać?

Zadawaj jasne i konkretne pytania. Nie dodawaj zbędnych szczegółów i trzymaj się tematu. Możesz zapytać Brand Assistant o wszystko, co dotyczy Twoich projektów, np:

- „Dlaczego moja marka wzrosła w tym kwartale?”.

- „Jakie są główne różnice między moimi mediami społecznościowymi a konkurencją?”

- „Kim są influencerzy dla mojej marki?”.


Aby uzyskać najlepsze wyniki, pytania powinny być krótkie i zwięzłe. System rozbije złożone pytania i udzieli wszystkich odpowiedzi bez tworzenia skomplikowanych zdań.

*Rozpoznawanie konkurencji

Jeśli masz wiele projektów, Brand Assistant automatycznie sprawdzi relacje z konkurencją. Jeśli nie, należy określić, które projekty mają zostać porównane.

FAQ

  1. Czy moje dane są prywatne i bezpieczne?

    Tak, Brand Assistant wykorzystuje tylko publiczne dane z monitoringu, więc wszelkie dane, które widzisz, są już publiczne. Naruszenie danych osobowych nie nastąpi, chyba że sam umieścisz poufne informacje w swoich zapytaniach.


  2. Czy konkurencja może zobaczyć moje dane za pośrednictwem Brand Assistant?

    Nie, konkurencja nie może zobaczyć Twoich danych. Wszystkie dane i spostrzeżenia znajdują się w projektach Twojego konta, więc informacje są prywatne i bezpieczne. Nie są dostępne dla innych użytkowników.


  3. Które plany zawierają Brand Assistant?

    Brand Assistant jest dostępny w planach Pro i Enterprise. Plany te mają więcej funkcji i wsparcia, więc są idealne dla użytkowników, którzy potrzebują kompletnych narzędzi do monitorowania i analizy mediów.


  4. Dlaczego Brand Assistant zamiast ChatGPT?

    Brand Assistant jest dostosowany do twoich potrzeb. Wykorzystuje dane z twojego projektu, aby zapewnić ci unikalny wgląd i szczegółowe porównania. Podczas gdy ChatGPT daje ogólne odpowiedzi oparte na szerszych informacjach, Brand Assistant umożliwia wgląd w dane specyficzne dla Twojej marki, dzięki czemu otrzymujesz bardziej trafne i przydatne informacje.


  5. Jakie są limity danych historycznych?

    Brand Assistant może sięgać tak daleko wstecz, jak istnieją dane projektu. Nie ma ograniczeń co do danych historycznych. Możesz poznać długoterminowe trendy i wzorce.

Dostępność

Ta funkcja jest dostępna dla naszych klientów Pro i Enterprise. Jeśli chcesz rozszerzyć pakiet, tutaj możesz to zrobić:


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?