Czym jest zakładka Influencerzy?
Zakładka Influencerzy identyfikuje użytkowników mediów społecznościowych, którzy mają znaczący wpływ na rozmowy o Twojej marce lub branży.
Jak to działa?
Śledzi i analizuje aktywność tych influencerów w mediach społecznościowych, zapewniając wgląd w ich zasięg i zaangażowanie, aby pomóc Ci dotrzeć do osób o dużym wpływie.
Dlaczego jest to ważne?
Karta pomaga skoncentrować działania marketingowe na influencerach, którzy mogą skutecznie wzmocnić przekaz, zaangażować odbiorców docelowych i stać się ambasadorami marki.
Przegląd zakładki Influencerzy
Wskaźniki
Wzmianki i przycisk „Przejdź do”, który przekierowuje do witryny, w której wspomniano słowo kluczowe.
Wzmianki pokazują, ile razy dany influencer poruszył interesujący nas temat lub innymi słowy — słowo kluczowe projektu.
Zasięg pomaga oszacować, jak popularne jest dane źródło i jak potężna może być pochodząca z niego wzmianka o Tobie.
Obserwujący pokazuje liczbę osób obserwujących profil, który o nas wspomniał (na danej platformie).
Share of Voice daje wgląd w to, jaka część całej dyskusji została wygenerowana przez wybranego użytkownika/profil/fan page w mediach społecznościowych. Jest to kalkulacja oparta na Influence Score, który można traktować jako osobny wskaźnik KPI.
Wpływ jest obliczany na podstawie zasięgu, popularności, aktywności i szacowanych wyświetleń danego źródła wzmianek.
Influencer Score daje wgląd w to, które źródło lub autor ma największy wpływ na media społecznościowe lub sieć — im wyższa liczba, tym bardziej popularne jest dane źródło.
Uwaga! Wszystkie dane można sortować według dowolnego z powyższych kryteriów. Wystarczy kliknąć nazwę kolumny.
Filtry
Możesz także filtrować wyniki i zmieniać zakres dat.