Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePanelZakładka Influencerzy
Przegląd zakładki Influencerzy
Przegląd zakładki Influencerzy

Co to jest? Jak działa? Dlaczego to ważne? A także szczegółowe informacje o funkcjach i filtrach.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Czym jest zakładka Influencerzy?

Zakładka Influencerzy identyfikuje użytkowników mediów społecznościowych, którzy mają znaczący wpływ na rozmowy o Twojej marce lub branży.

Jak to działa?

Śledzi i analizuje aktywność tych influencerów w mediach społecznościowych, zapewniając wgląd w ich zasięg i zaangażowanie, aby pomóc Ci dotrzeć do osób o dużym wpływie.

Dlaczego jest to ważne?

Karta pomaga skoncentrować działania marketingowe na influencerach, którzy mogą skutecznie wzmocnić przekaz, zaangażować odbiorców docelowych i stać się ambasadorami marki.


Przegląd zakładki Influencerzy

Wskaźniki

  • Wzmianki i przycisk „Przejdź do”, który przekierowuje do witryny, w której wspomniano słowo kluczowe.

  • Wzmianki pokazują, ile razy dany influencer poruszył interesujący nas temat lub innymi słowy — słowo kluczowe projektu.

  • Zasięg pomaga oszacować, jak popularne jest dane źródło i jak potężna może być pochodząca z niego wzmianka o Tobie.

  • Obserwujący pokazuje liczbę osób obserwujących profil, który o nas wspomniał (na danej platformie).

  • Share of Voice daje wgląd w to, jaka część całej dyskusji została wygenerowana przez wybranego użytkownika/profil/fan page w mediach społecznościowych. Jest to kalkulacja oparta na Influence Score, który można traktować jako osobny wskaźnik KPI.

  • Wpływ jest obliczany na podstawie zasięgu, popularności, aktywności i szacowanych wyświetleń danego źródła wzmianek.

  • Influencer Score daje wgląd w to, które źródło lub autor ma największy wpływ na media społecznościowe lub sieć — im wyższa liczba, tym bardziej popularne jest dane źródło.

Uwaga! Wszystkie dane można sortować według dowolnego z powyższych kryteriów. Wystarczy kliknąć nazwę kolumny.

Filtry

Możesz także filtrować wyniki i zmieniać zakres dat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?