Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjePanelZakładka Analiza
Przegląd zakładki Analiza
Przegląd zakładki Analiza

Co to jest? Jak działa? Dlaczego to ważne? A także szczegółowe informacje o funkcjach i filtrach.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Co to jest zakładka Analiza?

Zakładka Analiza w Brand24 oferuje szczegółowe informacje i wskaźniki dotyczące wzmianek online. Prezentuje dane za pomocą wykresów i podsumowań w celu śledzenia wyników marki lub słów kluczowych.

Jak to działa?

Zakładka Analiza zestawia dane z różnych źródeł, takich jak media społecznościowe, blogi, fora i serwisy informacyjne. Śledzi wzmianki o Twojej marce lub słowach kluczowych, a następnie wizualizuje te dane w postaci kluczowych wskaźników, takich jak sentyment, liczba wzmianek, zasięg i zaangażowanie. Można zastosować filtry, aby zawęzić wyniki i skupić się na określonych okresach i typach sentymentu (pozytywny, negatywny, neutralny).

Dlaczego jest to ważne?

Zakładka Analiza ma kluczowe znaczenie dla podejmowania świadomych decyzji opartych na danych. Pozwala użytkownikom śledzić skuteczność ich strategii marketingowych, monitorować kondycję marki i wcześnie identyfikować trendy lub potencjalne kryzysy.


Przegląd zakładki Analiza

To miejsce, do którego powinieneś się udać, jeśli chcesz zagłębić się w dane i liczby!

Na górze znajdują się dwie zakładki: jedna dla najpopularniejszych wzmianek — ta opiera się na interakcjach, które wygenerowały posty. A druga dla najpopularniejszych autorów — wyniki opierają się na zasięgu ich postów.

Obok, w górnej części siatki, będziesz mógł wybrać ramy czasowe, które chcesz przeanalizować i, w razie potrzeby, zastosować filtry:


Na siatce znajdziesz niektóre z naszych wskaźników przygotowanych, aby pomóc Ci lepiej zrozumieć wydajność Twojego projektu.

Jeśli nie masz pewności, co oznacza dany wskaźnik, zapoznaj się z innymi artykułami w sekcji Analiza lub po prostu najedź kursorem na znak zapytania na odpowiednim kafelku:

Przewijając nieco w dół, można znaleźć Presence Score, czyli wynik reputacji. Będzie on widoczny, gdy zyskamy wystarczająco dużo danych, aby obliczyć go dla Twojej marki:

Przewijając nieco w dół, można porównać liczbę wzmianek pochodzących z każdego rodzaju źródła:

Kolejną częścią Analizy jest sekcja Najpopularniejsze hashtagi — analizowana w czasie rzeczywistym i oparta na liczbie wyświetleń. Przeskakuj między stronami, aby je zobaczyć!

Poniżej Najpopularniejszych hashtagów można znaleźć Najpopularniejsze linki:

Przechodząc dalej — następną rzeczą, którą zobaczysz, są najbardziej aktywni/popularni autorzy i najbardziej aktywne/popularne strony. To zdecydowanie pomoże ci w poszukiwaniu influencerów!

Ostatnią, ale nie mniej ważną rzeczą jest Kontekst dyskusji. Jest to lista wszystkich terminów używanych przez odbiorców w połączeniu z predefiniowanymi słowami kluczowymi. Dzięki kolorom możesz intuicyjnie uchwycić sentyment tych słów (czerwony oznacza negatywny, zielony pozytywny sentyment, a szary jest neutralny).


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?