Czym jest zakładka Influencerzy?
Zakładka Influencerzy identyfikuje użytkowników mediów społecznościowych, którzy mają znaczący wpływ na rozmowy o Twojej marce lub branży.
Jak to działa?
Śledzi i analizuje aktywność tych influencerów w mediach społecznościowych, zapewniając wgląd w ich zasięg i zaangażowanie, aby pomóc Ci dotrzeć do osób o dużym wpływie.
Dlaczego jest to ważne?
Karta pomaga skoncentrować działania marketingowe na influencerach, którzy mogą skutecznie wzmocnić przekaz, zaangażować odbiorców docelowych i stać się ambasadorami marki.
Przegląd zakładki Influencerzy
Wskaźniki
Presence Score pomaga zmierzyć obecność marki lub tematu w Internecie (popularność) w danym czasie. Wskaźnik ten może pomóc w mierzeniu i porównywaniu świadomości marki. Może ułatwić ocenę działań marketingowych i PR.
Witryna i przycisk „Przejdź do”, który przekierowuje do witryny, w której wspomniano słowo kluczowe.
Wzmianki pokazują, ile razy dany influencer poruszył interesujący nas temat lub innymi słowy — słowo kluczowe projektu.
Zasięg pomaga oszacować, jak popularne jest dane źródło i jak potężna może być pochodząca z niego wzmianka o Tobie.
Share of Voice daje wgląd w to, jaka część całej dyskusji została wygenerowana przez wybranego użytkownika/profil/fan page w mediach społecznościowych. Jest to kalkulacja oparta na Influence Score, który można traktować jako osobny wskaźnik KPI.
Wpływ jest obliczany na podstawie zasięgu, popularności, aktywności i szacowanych wyświetleń danego źródła wzmianek.
Influencer Score daje wgląd w to, które źródło lub autor ma największy wpływ na media społecznościowe lub sieć — im wyższa liczba, tym bardziej popularne jest dane źródło.
Uwaga! Wszystkie dane można sortować według dowolnego z powyższych kryteriów. Wystarczy kliknąć nazwę kolumny.
Opcje
Możesz podjąć dodatkowe działania — odwiedzić witrynę lub zablokować jej autora, jeśli zidentyfikujesz ją jako spam.
Wybranie drugiej opcji spowoduje zablokowanie autora w projekcie. Uniemożliwi to zbieranie nowych wzmianek, a także spowoduje usunięcie wszelkich wzmianek, które zostały już zebrane od autora.
Filtry
Możesz także filtrować listę według daty, liczby wzmianek, zasięgu, Share of Voice, szacowanego zasięgu lub Influencer Score, aby szybko znaleźć najbardziej odpowiednich autorów.