Wiele osób może kojarzyć monitoring internetu za zajęcie czasochłonne, wymagające wiele uwagi czy dodatkowych zasobów ludzkich. Nic bardziej mylnego! Zdajemy sobie sprawę, że w biznesie liczy się właściwie każda minuta, dlatego tworząc nasze narzędzie wyposażyliśmy je w funkcje, dzięki którym jesteś w stanie na bieżąco śledzić wzmianki na interesujące Cię tematy bez tracenia swojego czasu. Oto one:

  1. Powiadomienia o nowych wzmiankach 

W ustawieniach projektu masz bezpośrednią możliwość włączenia powiadomień o nowych wzmiankach. Poniżej krok po kroku opisaliśmy ten proces: 

Klikając w przycisk "Dodaj więcej powiadomień" ukaże Ci się okno z kilkoma pozycjami:

  • Adres email - wybierz odbiorcę, do którego mają trafiać powiadomienia o nowych wzmiankach z Twojego projektu
  • Częstotliwość - określ w jakim odstępie czasowym mamy wysyłać powiadomienia nowych wzmiankach w Twoim projekcie. Pamiętaj, że dla przeciętnej frazy pojawia się kilkadziesiąt wyników dziennie! 

Jeżeli w Twoim projekcie pojawi się przykładowo 40 nowych wzmianek w ciągu dnia  - powiadomienie, które dostaniesz na maila pokaże ostatnie 10 najnowszych wzmianek znalezionych w Twoim projekcie. 

  • Filtr - w każdym stworzonym projekcie masz możliwość stworzenia oraz zapisania filtru skrojonego na Twoje potrzeby. Dokładny opis tej opcji znajduje się pod tym linkiem: 


Jeżeli takowy filtr już utworzysz i zapiszesz - możesz dla niego włączyć opcję powiadomień. W takim wypadku na wybrany adres email będą trafiać tylko wzmianki, które pojawiają się w projekcie po zastosowaniu opcji filtrowania. Aby wybrać filtr wystarczy kliknąć w rozwijaną listę i nazwę filtru. 

  • Liczba wpisów powyżej której będą wysyłane powiadomienia - jeżeli w Twoim projekcie generowana jest naprawdę duża ilość wzmianek, możesz ustalić limit od którego wysyłane będą powiadomienia.
  • Typ powiadomienia - jak sama nazwa wskazuje - określasz tutaj czy chcesz dostać info tylko na skrzynkę mailową, tylko na telefon poprzez naszą aplikację a może jedno i drugie. 

2. Raporty dzienne i tygodniowe 

Kolejną funkcją, której zadaniem jest ułatwienie korzystania z Brand24, są automatycznie generowane raporty. Jest to szybka forma podsumowania co ciekawego dzieje się w Twoich projektach. Włączenie opcji generowania takich raportów, odbywa się z tego samego miejsca jak w przypadku powiadomień - wystarczy, że przejdziesz do zakładki “Ustawienia projektu”.

Docelowo, po założeniu konta dla właściciela konta (czyli dla adresu na który zostało ono zarejestrowane) automatyczne raporty są włączone. Niemniej jednak, jeżeli chcesz dodać kolejnego odbiorcę - klikasz w przycisk "Dodaj nowego odbiorcę". Ukaże Ci się tego typu okno:

Z listy "wybierz odbiorcę" wybierasz adresata raportów. Jeżeli do Twojego konta mają dostęp inni użytkownicy - ich adresy będą tam dostępne do wyboru. Istnieje jednak możliwość dodania kompletnie nowego adresu email, który nie ma dostępu do Twojego konta. Wówczas będzie on miał również możliwość otrzymywania raportów. 

Raporty mogą mieć formę raportów dziennych lub tygodniowych.

3. Generowanie zbiorczych raportów

Dodatkową opcją szybkiego pozyskania informacji odnośnie Twoich projektów są raporty PDF. Są one dostępne dla pakietów Professional Business oraz Max, jednak jeśli jesteś posiadaczem abonamentu Professional Premium i chcesz uzyskać dostęp do generowania raportów PDF - daj nam znać, zajmiemy się tym.

Raport pozwala na zbiorczą, graficzną prezentację wyników pochodzących z Twoich projektów z wybranego zakresu czasowego. 

4. Aplikacja moblina

Jeżeli kompletnie brakuje Ci czasu na zalogowanie się do panelu Brand24 z poziomu przeglądarki - zawsze możesz skorzystać z naszej aplikacji mobilnej. 

Skupia się ona na liście wyników pochodzących z Twoich projektów i pozwala na integrację z nimi. Reaguj gdziekolwiek jesteś! 

Jak widzisz, Brand24 udostępnia różne możliwości, dzięki którym nie musisz na bieżąco śledzić nowych wyników z poziomu panelu. W razie jakichkolwiek pytań - pisz do nas czy to na czacie na stronie, czy na maila: pomoc@brand24.pl 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?