Monitoring marki własnej

Sprawdź, w jaki sposób przygotować projekt ukierunkowany na monitoring Twojej marki.

Daniel Baradziej avatar
Napisane przez Daniel Baradziej
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Podczas tworzenia nowego projektu, narzędzie przedstawi Ci trzy podstawowe obszary monitoringu. W tym wpisie skupimy się na stworzeniu projektu, ukierunkowanego pod monitoring marki własnej. 

Jak to ładnie zostało napisane: "dowiedz się, co klienci mówią o Twoim biznesie". No dobra, ale jak to zrobić w efektywny sposób?
Załóżmy, że chcemy dotrzeć do wszystkich wzmianek dotyczących marki Orlen - klikamy w "marka". Narzędzie przenosi nas do miejsca, w którym określamy słowa kluczowe dla naszego projektu. 

Zaczynamy od podstaw: wpisujemy nazwę firmy

Niemniej jednak, bardzo ważnym aspektem podczas tworzenia tego typu projektu, jest uwzględnienie odmian przez przypadki. Narzędzie również nam o tym przypomni :) 

Dobrze, w takim razie po przecinku (bo w taki sposób oddzielamy kolejne słowa kluczowe w projekcie), wypisujemy odmiany przez przypadki nazwy naszej marki.

Elegancko - mamy wpisane odmiany. Dodaj również osobne słowo kluczowe poświęcone hashtagowi związanemu z Twoją marką:

Klikamy "dalej". Ukaże nam się okno z dodatkowymi źródłami (wypełnianie ich jest opcjonalne), ale przejdźmy sobie po kolei przez wszystkie dostępne pola:

  • Twoja Strona WWW - podając link do Twojej strony firmowej, projekt będzie poszukiwał w Internecie wpisów, w których występuje jej adres

  • TripAdvisor/Yelp - sytuacja analogiczna jak powyżej. Tutaj link z dokładnym opisem.

  • Booking - zebrane zostaną nowe, opublikowane wpisy na temat konkretnego lokalu, 

Po wypełnieniu wszystkiego jak należy, pozostaje nam tylko kliknąć "pokaż wzmianki" i gotowe :) W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy cały czas do dyspozycji czy to na czacie na stronie, czy pod adresem email: pomoc@brand24.pl


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?