Przejdź do głównej zawartości
Monitoring marki własnej

Sprawdź, w jaki sposób przygotować projekt ukierunkowany na monitoring Twojej marki.

Daniel Baradziej avatar
Napisane przez Daniel Baradziej
Zaktualizowano ponad 5 lata temu

Podczas tworzenia nowego projektu, narzędzie przedstawi Ci trzy podstawowe obszary monitoringu. W tym wpisie skupimy się na stworzeniu projektu, ukierunkowanego pod monitoring marki własnej. 

Jak to ładnie zostało napisane: "dowiedz się, co klienci mówią o Twoim biznesie". No dobra, ale jak to zrobić w efektywny sposób?
Załóżmy, że chcemy dotrzeć do wszystkich wzmianek dotyczących marki Orlen - klikamy w "marka". Narzędzie przenosi nas do miejsca, w którym określamy słowa kluczowe dla naszego projektu. 

Zaczynamy od podstaw: wpisujemy nazwę firmy

Niemniej jednak, bardzo ważnym aspektem podczas tworzenia tego typu projektu, jest uwzględnienie odmian przez przypadki. Narzędzie również nam o tym przypomni :) 

Dobrze, w takim razie po przecinku (bo w taki sposób oddzielamy kolejne słowa kluczowe w projekcie), wypisujemy odmiany przez przypadki nazwy naszej marki.

Elegancko - mamy wpisane odmiany. Dodaj również osobne słowo kluczowe poświęcone hashtagowi związanemu z Twoją marką:

Klikamy "dalej". Ukaże nam się okno z dodatkowymi źródłami (wypełnianie ich jest opcjonalne), ale przejdźmy sobie po kolei przez wszystkie dostępne pola:

  • Twoja Strona WWW - podając link do Twojej strony firmowej, projekt będzie poszukiwał w Internecie wpisów, w których występuje jej adres

  • TripAdvisor/Yelp - sytuacja analogiczna jak powyżej. Tutaj link z dokładnym opisem.

  • Booking - zebrane zostaną nowe, opublikowane wpisy na temat konkretnego lokalu, 

Po wypełnieniu wszystkiego jak należy, pozostaje nam tylko kliknąć "pokaż wzmianki" i gotowe :) W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy cały czas do dyspozycji czy to na czacie na stronie, czy pod adresem email: pomoc@brand24.pl


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?