Przejdź do głównej zawartości
Przegląd AI Insights

Co to jest? Jak działa? Dlaczego to ważne? A także szczegółowe informacje o funkcjach i filtrach.

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano w tym tygodniu

Do tej pory prawdopodobnie słyszałeś frazę „z wykorzystaniem AI” więcej razy niż chciałeś, prawda?

Jednak AI daje nam tak wiele możliwości, że trudno jest wymyślić jedną definicję, więc aby lepiej zrozumieć temat AI Insights, przeczytaj ten artykuł...

... lub obejrzyj, jak nasz CEO wyjaśnia to wszystko!

Czym są analizy AI Insights?

AI Insights zapewnia cenne spostrzeżenia i analizy oparte na przetworzonych danych. W przypadku Brand24 obejmuje to wykresy, metryki, analizę trendów i rekomendacje, które pomagają firmom podejmować świadome decyzje i ulepszać ich strategie.

Dlaczego potrzebuję AI Insights?

Dzięki AI Insights firmy mogą wykorzystać moc algorytmów uczenia maszynowego do szybkiego i wydajnego przetwarzania ogromnych ilości danych. Ponadto nasze rozwiązanie automatycznie łączy wzmianki ze wskaźnikami widocznymi w raportach. Może to zaoszczędzić czas i zasoby, które w przeciwnym razie zostałyby wydane na ręczną analizę. Raporty zapewniają kompleksowy widok wskaźników, takich jak zasięg, wzmianki i nastroje, umożliwiając firmom ocenę wydajności ich marki i jej postrzegania przez klientów.

Dlatego jesteśmy tak podekscytowani wprowadzeniem naszego AI Insights, mając nadzieję, że zwiększy to wydajność Twoją i Twojej firmy :D


Uwaga: Należy pamiętać, że jest to nadal funkcja beta i stale pracujemy nad poprawą jej wydajności. Może się jednak zdarzyć, że dostarczane dane będą mylące. Jeśli tak jest, powiadom nas, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić problem :)

Brand24 AI Insights: Co jest w środku?

  • Wnioski

Wnioski dodają kolejną warstwę wartości do raportów. Algorytmy AI mogą wykrywać wzorce i zależności w danych, pokazując preferencje klientów i nowe możliwości. Te informacje pomagają firmom ulepszać strategie, produkty lub usługi oraz być o krok przed konkurencją.

  • Trendy

Algorytmy sztucznej inteligencji dobrze radzą sobie z rozpoznawaniem wzorców i zależności w dużych zbiorach danych. Dzięki temu mogą odkrywać pojawiające się trendy, które mogą być niewidoczne dla ludzi.

Właśnie dlatego algorytmy AI są bardzo pomocne w identyfikowaniu nowych trendów. Pozwalają marketerom na bardziej zorientowane na przyszłość podejście biznesowe. Umożliwią Ci również jako pierwszemu zauważyć, co staje się popularne i dołączyć do dyskusji przed konkurencją. A kto nie chciałby być trendsetterem?

  • Rekomendacje

Rekomendacje oferowane przez AI Insights mogą działać jak katalizator innowacji. Wykorzystując zdolność algorytmów uczenia maszynowego do identyfikowania wzorców i przewidywania, firmy mogą otrzymywać dostosowane sugestie dotyczące ulepszania swoich produktów, optymalizacji kampanii marketingowych lub usprawniania operacji. Rekomendacje te mogą służyć jako trampolina do kreatywnego myślenia i generować nowe pomysły, które w innym przypadku mogłyby nie zostać wzięte pod uwagę.

  • Dodatkowe wskaźniki

Dołączyliśmy również elementy niektórych wskaźników KPI, takich jak liczba wzmianek, ich zasięg i sentyment. Może to pomóc w lepszym zrozumieniu informacji dostarczanych przez AI Insights.

Gdzie znaleźć AI Insights?

AI Insights są dostępne dla wszystkich klientów Pro i Enterprise! Jeśli jesteś już jednym z nich, w każdy poniedziałek otrzymasz raport za pośrednictwem zarejestrowanego adresu e-mail.

Można je również znaleźć w panelu Brand24 w zakładce Lab24.

A jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem... pozostaje tylko jedno pytanie: Na co czekasz? Uzyskaj niesamowite AI Insights już teraz!

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?