Do tej pory prawdopodobnie słyszałeś frazę „z wykorzystaniem AI” więcej razy niż chciałeś, prawda?
Jednak AI daje nam tak wiele możliwości, że trudno jest wymyślić jedną definicję, więc aby lepiej zrozumieć temat AI Insights, przeczytaj ten artykuł...
... lub obejrzyj, jak nasz CEO wyjaśnia to wszystko!
Czym są analizy AI Insights?
AI Insights zapewnia cenne spostrzeżenia i analizy oparte na przetworzonych danych. W przypadku Brand24 obejmuje to wykresy, metryki, analizę trendów i rekomendacje, które pomagają firmom podejmować świadome decyzje i ulepszać ich strategie.
Dlaczego potrzebuję AI Insights?
Dzięki AI Insights firmy mogą wykorzystać moc algorytmów uczenia maszynowego do szybkiego i wydajnego przetwarzania ogromnych ilości danych. Ponadto nasze rozwiązanie automatycznie łączy wzmianki ze wskaźnikami widocznymi w raportach. Może to zaoszczędzić czas i zasoby, które w przeciwnym razie zostałyby wydane na ręczną analizę. Raporty zapewniają kompleksowy widok wskaźników, takich jak zasięg, wzmianki i nastroje, umożliwiając firmom ocenę wydajności ich marki i jej postrzegania przez klientów.
Dlatego jesteśmy tak podekscytowani wprowadzeniem naszego AI Insights, mając nadzieję, że zwiększy to wydajność Twoją i Twojej firmy :D
Niektórzy klienci wolą używać AI Insights do analizy konkurencji zamiast własnej marki. Dzięki temu zyskują szybkie, oparte na danych informacje o działaniach innych – bezcenną przewagę w utrzymaniu się na czele.
Brand24 AI Insights: Co jest w środku?
Wnioski
Wnioski dodają kolejną warstwę wartości do raportów. Algorytmy AI mogą wykrywać wzorce i zależności w danych, pokazując preferencje klientów i nowe możliwości. Te informacje pomagają firmom ulepszać strategie, produkty lub usługi oraz być o krok przed konkurencją.
Trendy
Algorytmy sztucznej inteligencji dobrze radzą sobie z rozpoznawaniem wzorców i zależności w dużych zbiorach danych. Dzięki temu mogą odkrywać pojawiające się trendy, które mogą być niewidoczne dla ludzi.
Właśnie dlatego algorytmy AI są bardzo pomocne w identyfikowaniu nowych trendów. Pozwalają marketerom na bardziej zorientowane na przyszłość podejście biznesowe. Umożliwią Ci również jako pierwszemu zauważyć, co staje się popularne i dołączyć do dyskusji przed konkurencją. A kto nie chciałby być trendsetterem?
Rekomendacje
Rekomendacje oferowane przez AI Insights mogą działać jak katalizator innowacji. Wykorzystując zdolność algorytmów uczenia maszynowego do identyfikowania wzorców i przewidywania, firmy mogą otrzymywać dostosowane sugestie dotyczące ulepszania swoich produktów, optymalizacji kampanii marketingowych lub usprawniania operacji. Rekomendacje te mogą służyć jako trampolina do kreatywnego myślenia i generować nowe pomysły, które w innym przypadku mogłyby nie zostać wzięte pod uwagę.
Dodatkowe wskaźniki
Dołączyliśmy również elementy niektórych wskaźników KPI, takich jak liczba wzmianek, ich zasięg i sentyment. Może to pomóc w lepszym zrozumieniu informacji dostarczanych przez AI Insights.
Gdzie znaleźć AI Insights?
AI Insights są dostępne dla wszystkich klientów Pro i Enterprise! Jeśli jesteś już jednym z nich, w każdy poniedziałek otrzymasz raport za pośrednictwem zarejestrowanego adresu e-mail.
Można je również znaleźć w panelu Brand24 w zakładce Lab24.
Gdzie znaleźć AI Insights?
Masz do nich dostęp w dwóch miejscach:
W aplikacji, w zakładce Projekty (górny lewy róg)
W swojej skrzynce e-mail
Kiedy generowane są raporty?
Raporty AI Insights są dostępne co tydzień i co miesiąc, obejmując dane z ostatnich 7 dni lub całego miesiąca.
W przypadku raportów tygodniowych możesz wybrać preferowany dzień ich otrzymywania.
Kto ma dostęp do AI Insights?
AI Insights jest dostępne dla użytkowników planów Pro i Enterprise. Jeśli korzystasz z jednego z tych planów, możesz dodać odbiorców, aby automatycznie otrzymywali raporty.
Jak zautomatyzować raporty AI?
Jeśli chcesz regularnie otrzymywać raporty o konkurencji, wystarczy:
Otworzyć raport (tygodniowy lub miesięczny)
Kliknąć „Zmień”
Dodać odbiorców e-mail
Od tego momentu AI Insights będzie wysyłać raporty automatycznie – bez konieczności ręcznego udostępniania.