W jaki sposób stworzyć projekt? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule. Zacznijmy jednak od początku...

Po stworzeniu konta (czy też chęci dodania nowego projektu), narzędzie przeniesie Cię do kreatora tworzenia projektu. Wygląda on następująco: 

Stwórz projekt odpowiadający za monitoring Twojej marki/produktu/hasztagu/konkurencji - bądź na bieżąco z tym gdzie się pisze o interesującym Cię temacie oraz w jakim kontekście. Jak stworzyć taki projekt?

Wpisywane zwroty oddzielamy przecinkiem lub ENTERem. Bardzo ważna sugestia! Pamiętaj o odmianach przez przypadki, może to znacznie zwiększyć ilość zebranych wyników. 

Pamiętaj że zawsze możesz skorzystać z bardziej zaawansowanego kreatora projektów. Wystarczy, że klikniesz w "zaawansowane ustawienia":

Automatycznie zostaniesz przeniesiony do rozbudowanego kreatora...

...w którym znajdują się: 

  • zwrot kluczowy - jest to najważniejsza część Twojego projektu. To właśnie po tych słowach projekt będzie przeszukiwał sieć w celu znalezienia wzmianek

  • słowo wymagane - jest to słowo, które MUSI wystąpić razem ze słowem kluczowym - tylko wtedy taka fraza zostanie potraktowana jako wynik w projekcie. Przykładowo, jeżeli ustawimy jako słowo kluczowe: "brand24" a jako słowo wymagane: "załoga" - projekt będzie szukał tylko wzmianek gdzie jednocześnie występują słowa i brand24 i załoga.

  • słowa wykluczone - projekt będzie pobierał tylko wpisy, w których nie występują dane słowa. Przykładowo, jeżeli ustawimy słowo brand24 jako słowo kluczowe i załoga jako słowo wykluczone, projekt znajdzie wszystkie wzmianki, poza tymi w których jednocześnie występują i brand24 i załoga.

Tworząc projekt polecam zapoznać się z artykułem dotyczącym zastosowania monitoringu. Znajdziesz go na naszym blogu - link poniżej. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?