Z dumą prezentujemy nową kategorię, a jednocześnie nowe źródło wzmianek w projektach. Monitoring podcastów, bo o nim mowa, pozwala na bezpośrednie dotarcie do jednego z najpopularniejszych obecnie medium. Wg badania IAB and Edison Research, obecność marki w podcaście ma wpływ na decyzje zakupowe ponad 65% słuchaczy! Zdecydowana większość odbiorców podcastów postrzega je również jako istotny kanał zdobywania wiedzy mającej wpływ na decyzje zakupowe.
Kategoria podcasty znajduje się w zakładce "Wzmianki", bezpośrednio pod wykresem oraz w sąsiedztwie innych kategorii.
Do podcastów zbieramy informacje z wielu różnych źródeł m.in:
Spotify
iTunes
Soundcloud
Spreaker
Libsyn
Obecnie w bazie mamy ponad 50 000 podcastów z 10 000 domen. Wzmianki audio są gromadzone w oparciu o tradycyjne opisy, tagi lub o transkrypcję - jeżeli autor podcastu ją udostępnił.