Zakres dat
Łatwo porównuj różne okresy, wybierając zakres dni, tygodni lub miesięcy, lub dostosuj go do swoich upodobań.
Filtry
Możesz wybrać konkretne rzeczy, które chcesz porównać. Możesz skupić się tylko na niektórych platformach mediów społecznościowych lub ważnych wskaźnikach za pomocą filtrów. Ponadto wszystkie opcje filtrowania, które wcześniej można było znaleźć na karcie Wzmianki, są teraz dostępne na karcie Porównanie!
Tabela przeglądowa
Zobacz szybko ważne liczby obok siebie:
Łączna liczba wzmianek
Wzmianki w mediach społecznościowych
Wzmianki spoza mediów społecznościowych
Pozytywne wzmianki
Wzmianki negatywne
Zasięg w mediach społecznościowych
Zasięg w mediach innych niż społecznościowe
Wynik obecności
Bieżący wynik obecności
AVE
Treści generowane przez użytkowników
Wykres wzmianek
Wykres na karcie Porównanie pokazuje, jak często wspomina się o różnych markach lub projektach. Wykres ten pomaga zrozumieć, o których markach lub projektach mówi się więcej na różnych platformach i w różnym czasie.
Wykres zasięgu
Dla każdego porównywanego projektu wykres zasięgu (oparty na wyświetleniach źródła) pokazuje, jak dużą widoczność i wpływ ma on na docelowych odbiorców. Pomaga to zobaczyć, który projekt dociera do większej liczby osób.
Wykresy nastrojów
Wykresy nastrojów w zakładce Porównanie pokazują, czy dyskusje na temat różnych projektów są pozytywne, negatywne czy neutralne. Wykresy te wizualizują ogólny nastrój i opinie związane z każdym projektem.
Share of Voice
Share of Voice wskazuje, ile wzmianek należy do każdego z porównywanych projektów.
Działania są pozytywne, negatywne lub neutralne. Wykresy te wizualnie pokazują ogólny nastrój i opinie związane z każdym projektem.
Wykres udziału źródeł
Wykres udziału źródeł przedstawia, gdzie odbywają się dyskusje o marce w różnych kanałach komunikacji dla każdej porównywanej marki lub projektu. Ten wykres pokazuje, które kanały komunikacji są ważniejsze dla różnych rodzajów dyskusji.
Dlaczego to jest pomocne?
Zakładka Porównanie ułatwia uzyskiwanie wniosków z wyników różnych marek, hashtagów lub wzmianek. Oto kilka przykładów, w których może być przydatna:
Benchmarking wydajności: Porównaj kilka projektów, aby ocenić efektywność mediów społecznościowych różnych marek, produktów lub kampanii.
Wnioski strategiczne: Analizuj projekty, aby odkryć wzorce i trendy, co pomoże dopracować strategie marketingowe i podejmować decyzje oparte na danych.
Analiza konkurencji: Porównaj swoje projekty z działaniami konkurencji, aby zobaczyć, jak Twoja marka wypada na rynku i gdzie są obszary do poprawy.
Alokacja zasobów: Skieruj zasoby na projekty, które generują lepsze zaangażowanie, pozytywne opinie lub ROI, aby osiągnąć maksymalny efekt.
Pomiar ROI: Oceń, które kampanie zwiększają świadomość marki, zaangażowanie lub konwersje, co pomoże optymalizować przyszłe budżety.
Optymalizacja kampanii: Porównuj dane projektów, aby na bieżąco dostosowywać strategie i poprawiać wyniki słabszych kampanii.
Świadome podejmowanie decyzji: Wykorzystaj dane porównawcze, aby zdecydować, które projekty kontynuować, zmodyfikować lub zakończyć, dla bardziej efektywnego marketingu.