Wszystkie kolekcje
Do czego tak naprawdę mogę wykorzystać monitoring Internetu?
3 proste powody, dla których warto monitorować swoją konkurencję
3 proste powody, dla których warto monitorować swoją konkurencję

Dowiedz się dlaczego powinieneś monitorować konkurencję i jak ustawić taki monitoring w kilka minut.

Daniel Baradziej avatar
Napisane przez Daniel Baradziej
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Stworzenie projektu monitorującego konkurencję jest równie proste jak monitoring własnej marki. Przejdź do kreatora nowego projektu lub kliknij tutaj i wpisz nazwę swojego konkurenta

(Wskazówka: Dodaj zarówno pełną nazwę Twojego konkurenta oraz jego nazwy w social mediach by widzieć wszystkie wzmianki)

Teraz, kiedy Twój projekt jest już gotowy..

Oto 3 główne powody, dla których każda marka powinna monitorować swoją konkurencję w Internecie:

1. Internauci rozmawiający o Twojej konkurencji mogą być Twoimi potencjalnymi klientami:

Tylko w 3% wzmianek marka jest oznaczona profilem w social mediach, w pozostałych przypadkach bardzo łatwo przeoczyć opinię (pozytywną bądź negatywną).

Dzięki monitoringowi konkurencji nie ominą Cię takie wzmianki, a Twój zespół sprzedaży może odezwać się do potencjalnych klientów.

2. Znajdź ambasadorów marki Twojego konkurenta.

Dzięki zakładce Analiza zyskujesz prosty dostęp do influencerów, którzy rozmawiają o Twojej konkurencji.

To bardzo dobry sposób na oszczędność czasu, ale również wzmocnienie Twoich działań w Influencer Marketingu.

3. Odkrywaj jakie tematy/treści działają najlepiej u konkurencji.

Informacja o tym jakie treści najlepiej sprawdzają się u konkurencji, może zaoszczędzić dużo czasu Twojemu zespołowi.

Wiedząc, które treści zapewniły największą ilość polubień, udostępnień i komentarzy u Twojej konkurencji, możesz być pewny, że tworzone treści przyniosą lepsze rezultaty, tym samym zwiększając Twój zwrot z inwestycji.

W zakładce analiza znajdziesz najpopularniejsze hashtagi, które tylko czekają, aż ich użyjesz.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?