Stworzenie projektu monitorującego konkurencję jest równie proste jak monitoring własnej marki. Przejdź do kreatora nowego projektu lub kliknij tutaj i wpisz nazwę swojego konkurenta
(Wskazówka: Dodaj zarówno pełną nazwę Twojego konkurenta oraz jego nazwy w social mediach by widzieć wszystkie wzmianki)
Teraz, kiedy Twój projekt jest już gotowy..
Oto 3 główne powody, dla których każda marka powinna monitorować swoją konkurencję w Internecie:
1. Internauci rozmawiający o Twojej konkurencji mogą być Twoimi potencjalnymi klientami:
Tylko w 3% wzmianek marka jest oznaczona profilem w social mediach, w pozostałych przypadkach bardzo łatwo przeoczyć opinię (pozytywną bądź negatywną).
Dzięki monitoringowi konkurencji nie ominą Cię takie wzmianki, a Twój zespół sprzedaży może odezwać się do potencjalnych klientów.
2. Znajdź ambasadorów marki Twojego konkurenta.
Dzięki zakładce Analiza zyskujesz prosty dostęp do influencerów, którzy rozmawiają o Twojej konkurencji.
To bardzo dobry sposób na oszczędność czasu, ale również wzmocnienie Twoich działań w Influencer Marketingu.
3. Odkrywaj jakie tematy/treści działają najlepiej u konkurencji.
Informacja o tym jakie treści najlepiej sprawdzają się u konkurencji, może zaoszczędzić dużo czasu Twojemu zespołowi.
Wiedząc, które treści zapewniły największą ilość polubień, udostępnień i komentarzy u Twojej konkurencji, możesz być pewny, że tworzone treści przyniosą lepsze rezultaty, tym samym zwiększając Twój zwrot z inwestycji.
W zakładce analiza znajdziesz najpopularniejsze hashtagi, które tylko czekają, aż ich użyjesz.