1. Monitorowanie Twojej marki.

Dzięki Brand24 możesz poznać opinie klientów bądź partnerów, szybko dowiedzieć się, kto i co mówi o Tobie w świecie on-line i szybko zareagować. Badania pokazują, że 71% internautów, którzy weszli w pozytywne interakcje z marką, jest dużo bardziej skłonnych do niej wrócić i polecić ją innym. Zatem nie czekaj i wejdź w interakcję ze swoimi odbiorcami!

Może Ci się przydać:

Hyper Poland Case Study

Jak monitorować markę w Internecie

7 powodów, dla których monitoring mediów jest ważny dla Twojego biznesu

2. Poprawa obsługi klienta.

Media społecznościowe dają Ci szansę być blisko swoich odbiorców, słuchać ich i rozwiązywać ich problemy. Ale czy wiesz, że ponad 96% wzmianek, w których firma nie została oznaczona bezpośrednio na mediach społecznościowych, pozostaje bez odpowiedzi? Dzięki Brand24 wyłapiesz problemy Twoich klientów na bieżąco, nawet jeśli nie zostałeś oznaczony, lub nie odwiedzasz często źródła, na którym zostałeś wspomniany.

Może Ci się przydać:

Obsługa klienta w Social Media

Jak znaleźć insight konsumencki i polepszyć komunikację marki?

3. Zapobieganie PR-owym kryzysom.

Internet sprawia, że marki są dużo bardziej narażone na potencjalne kryzysy. Klucz tkwi w tym, żeby dowiedzieć się o tym jak najszybciej i odpowiednio zareagować. Jedną z ogromnych zalet pracy z Brand24 jest analiza sentymentu. Pozwoli Ci ekspresowo wyłapać negatywne wzmianki na temat Twojego biznesu, a dzięki naszym alertom powiadomimy Cię o tym błyskawicznie.

Może Ci się przydać:

Najlepsze praktyki zarządzania kryzysowego

Czego nauczyły nas kryzysy w social media i jak się przed nimi chronić?

4. Obserwowanie branży.

Dzięki możliwości monitorowania dowolnych słów kluczowych, stwórz projekt, który pozwoli Ci szybko wyłapać aktualne trendy, branżowych ekspertów czy najciekawsze tematy. Możesz wykorzystać te insighty, tworząc strategię marketingową, szukając inspiracji do contentu czy influencerów do współpracy.

Może Ci się przydać:

5 typów słów kluczowych, które powinna monitorować każda branża

Kim są mikroinfluencerzy i jak ich znaleźć?

5. Monitorowanie konkurencji.

Dzięki projektom śledzącym Twoich konkurentów, możesz lepiej poznać swoich biznesowych rywali. Sprawdzisz, co na ich temat sądzą klienci, jak radzą sobie z negatywnymi opiniami, jakie działania marketingowe podejmują. Bezcenna wiedza, co nie?

Może Ci się przydać:

Monitoring konkurencji – co musisz wiedzieć o rywalach by stać się silną marką?

6. Mierzenie marketingowych działań.

Prowadzisz hashtagową kampanię? A może chcesz zmierzyć buzz, jaki wygenerowały wzmianki Twojej marki? Pomożemy Ci! Nasze algorytmy - Zasięg Social Media oraz Poza Social Media, a także AVE (Ekwiwalentu Reklamowego) pomogą w szybki sposób oszacować liczbę osób, do których dotarły treści związane z Twoją marką i zmierzyć efektywność przeprowadzonych działań.

Może Ci się przydać:

Jak mierzyć zasięg social media i dlaczego warto

Oprócz tego możesz też wykorzystać Brand24 do zwiększenia sprzedaży, wzmocnienia wizerunku marki, znalezienia najlepszych kanałów do promocji swojego produktu czy... zbierania danych, które pomogą Ci inwestować na giełdzie, oraz wiele, wiele innych! Sky is the limit! Mamy nadzieję, że ta wiedza okażę się dla Ciebie pomocna. Jeśli będziesz miał_a jakiekolwiek pytania - daj nam znać. Chętnie pomożemy w optymalizacji Twojego projektu lub tworzeniu nowych!

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?