Przejdź do głównej zawartości
Monitoring branży

Dowiedz się, jak analizować swoją branżę! Jakie słowa kluczowe powinieneś uwzględnić w swoim monitoringu?

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Dlaczego warto monitorować swoją branżę?

Monitorowanie branży daje możliwość dostrzeżenia aktualnych trendów, poznania ekspertów branżowych lub najciekawszych tematów. Możesz wykorzystać te spostrzeżenia do stworzenia strategii marketingowej i znalezienia inspiracji dla treści lub influencerów do współpracy.

Przydatne linki:

Słowa kluczowe w monitorowaniu branży

Wystarczy umieścić frazy, które opisują obszar Twojej działalności. Na przykład dla Brand24 będzie to:

Najlepsze praktyki monitorowania branży

Rozpoczynając monitorowanie branżowych słów kluczowych, utwórz dla nich osobny projekt, oddzielony od już istniejących. Nasze narzędzia do śledzenia słów kluczowych działają w strukturze projektów, a każdy projekt posiada własny, indywidualny pulpit nawigacyjny. Dzięki temu możesz efektywnie śledzić wybrany temat, grupę słów kluczowych, firmę lub kampanię, analizując miesięczną liczbę wzmianek, ich trend oraz zmiany w sentymencie.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?