Przejdź do głównej zawartości
Monitoring branży

Dowiedz się, jak analizować swoją branżę! Jakie słowa kluczowe powinieneś uwzględnić w swoim monitoringu?

M
Napisane przez Marlena Stremler-Matysiak
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Dlaczego warto monitorować swoją branżę?

Monitorowanie branży daje możliwość dostrzeżenia aktualnych trendów, poznania ekspertów branżowych lub najciekawszych tematów. Możesz wykorzystać te spostrzeżenia do stworzenia strategii marketingowej i znalezienia inspiracji dla treści lub influencerów do współpracy.

Przydatne linki:

Słowa kluczowe w monitorowaniu branży

Wystarczy umieścić frazy, które opisują obszar Twojej działalności. Na przykład dla Brand24 będzie to:

Najlepsze praktyki monitorowania branży

Rozpoczynając monitorowanie branżowych słów kluczowych, utwórz dla nich osobny projekt, oddzielony od już istniejących. Nasze narzędzia do śledzenia słów kluczowych działają w strukturze projektów, a każdy projekt posiada własny, indywidualny pulpit nawigacyjny. Dzięki temu możesz efektywnie śledzić wybrany temat, grupę słów kluczowych, firmę lub kampanię, analizując miesięczną liczbę wzmianek, ich trend oraz zmiany w sentymencie.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?