Przeszukując wyniki w Twoim projekcie możesz natknąć się na wpisy pochodzące z takiej domeny:

Od dzisiaj Brand24 oferuje monitoring serwisu jakim jest TikTok :)

Nim przejdziemy do tego, jakie korzyści niesie ze sobą jego monitoring oraz jak prawidłowo skonfigurować projekt pod tym kątem, ustalmy sobie czym tak w ogóle jest ta platforma.

Aplikacja TikTok powstała poprzez połączenie wraz z Musical.ly. W 2018 roku była dostępna dla 150 krajów, w 75 językach! Jest to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych (500 mln użytkowników na świecie, 5 mln pobrań aplikacji w Polsce!) Ale jak ona działa? No to zerknij proszę na poniższe video:

Jeżeli nigdy wcześniej nie była Ci ona znana, to Twoja reakcja najprawdopodobniej wyglądała w ten sposób: 

Po zalogowaniu się do aplikacji, masz możliwość przeglądać po kolei najpopularniejsze wpisy, lub też sprawdzać poszczególne publikacje opatrzone konkretnymi słowami kluczowymi:

Brand24 "przeszukuje" TikTok'a pod kątem występowania hashtagów przy publikowanych filmów. Aby dotrzeć do interesujących Cię wyników - określ konkretne słowa kluczowe podczas konfigurowania projektu (w tym przypadku słowa kluczowe = odpowiednie hashtagi). Jeżeli nie wiesz jak prawidłowo dokonać takiej konfiguracji - kliknij poniżej :)


Jakie korzyści płyną z monitoringu tego źródła?

Jak zostało wspomniane już wcześniej, TikTok jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów social media, który zdobywa coraz więcej wielbicieli. Właśnie dlatego warto być na bieżąco i śledzić trendy, które kreują jego użytkownicy. 

Integracja Brand24 z platformą TikTok pozwala przede wszystkim:

  • poszerzać zaangażowaną w obrębie marki społeczność, 
  • budować relacje, 
  • zwiększać rozpoznawalność marki. 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania - jesteśmy cały czas do dyspozycji, czy to na czacie na stronie stronie głównej, czy też pod adresem email: pomoc@brand24.pl :) 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?