Wszystkie kolekcje
Do czego tak naprawdę mogę wykorzystać monitoring Internetu?
Jak łatwo dotrzeć do Twoich odbiorców dzięki monitoringowi mediów?
Jak łatwo dotrzeć do Twoich odbiorców dzięki monitoringowi mediów?

Przeczytaj ten poradnik i dowiedz się jak możesz poznać swoich klientów używając Brand24.

Daniel Baradziej avatar
Napisane przez Daniel Baradziej
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Dotarcie do Twoich klientów może być super łatwe!

Pierwsze kroki

(jeśli już śledzisz swoją markę możesz pominąć tę część)

Zacznijmy od stworzenia projektu monitorującego markę w Brand24. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, ten link przekieruje Cię do kreatora tworzenia projektu. Wystarczy, że wpiszesz nazwę swojej firmy i klikniesz “Pokaż wzmianki” (i w ten oto sposób, najtrudniejsza część jest już za Tobą!)

(Wskazówka: Pamiętaj o odmianie nazw, każde takie słowo jest szukane osobno)

Po chwili w swoim panelu zobaczysz wzmianki na temat Twojej marki z całego internetu

Angażuj swoich odbiorców

Co dalej? To proste! Wystarczy, że klikniesz “Odwiedź” pod swoją wzmianką, a przekierujemy Cię prosto do dyskusji z Twoimi odbiorcami.

Brand24 zbiera wzmianki z całego, publicznie dostępnego Internetu. Daje to świetną okazję, aby poznać nowe miejsca w których pojawia się Twoja marka oraz portale nieznane wcześniej: strony, fora czy blogi, gdzie trwają interesujące Cię dyskusje, a internauci dzielą się opiniami o Twojej marce.

A teraz prawdziwy powód dla którego tu jesteś:

Dlaczego powinienem angażować moją społeczność?

1. Klienci, którzy dostają odpowiedzi są zadowolonymi klientami

51% osób, które otrzymują odpowiedź od marki częściej zostaje stałymi klientami.

2. Twoi przyszli klienci Cię obserwują

8 na 10 osób “googluje” firmę i opinie o niej, zanim kupią usługę lub produkt. Brak reakcji na negatywne komentarze dotyczące Twoich produktów lub usług, powoduje że klient częściej zastanawia się nad jakością Twoich produktów, co w dłuższej perspektywie rzutuje na Twoje zyski.

3. Siła rekomendacji

84% konsumentów dokonuje zakupów na podstawie rekomendacji od znajomych, bądź tych znalezionych w internecie. Dlatego ważne jest odpowiadanie klientom zanim ci potencjalni znajdą rekomendacje w świecie “offline”.

Dzięki Brand24 będziesz w stanie nie tylko czuwać nad reputacją swojej marki, ale również odnaleźć nowe miejsca dyskusji, które dzięki Twojemu zaangażowaniu, pozwolą sprzedawać więcej.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?