Dotarcie do Twoich klientów może być super łatwe!
Pierwsze kroki
(jeśli już śledzisz swoją markę możesz pominąć tę część)
Zacznijmy od stworzenia projektu monitorującego markę w Brand24. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, ten link przekieruje Cię do kreatora tworzenia projektu. Wystarczy, że wpiszesz nazwę swojej firmy i klikniesz “Pokaż wzmianki” (i w ten oto sposób, najtrudniejsza część jest już za Tobą!)
(Wskazówka: Pamiętaj o odmianie nazw, każde takie słowo jest szukane osobno)
Po chwili w swoim panelu zobaczysz wzmianki na temat Twojej marki z całego internetu
Angażuj swoich odbiorców
Co dalej? To proste! Wystarczy, że klikniesz “Odwiedź” pod swoją wzmianką, a przekierujemy Cię prosto do dyskusji z Twoimi odbiorcami.
Brand24 zbiera wzmianki z całego, publicznie dostępnego Internetu. Daje to świetną okazję, aby poznać nowe miejsca w których pojawia się Twoja marka oraz portale nieznane wcześniej: strony, fora czy blogi, gdzie trwają interesujące Cię dyskusje, a internauci dzielą się opiniami o Twojej marce.
A teraz prawdziwy powód dla którego tu jesteś:
Dlaczego powinienem angażować moją społeczność?
1. Klienci, którzy dostają odpowiedzi są zadowolonymi klientami
51% osób, które otrzymują odpowiedź od marki częściej zostaje stałymi klientami.
2. Twoi przyszli klienci Cię obserwują
8 na 10 osób “googluje” firmę i opinie o niej, zanim kupią usługę lub produkt. Brak reakcji na negatywne komentarze dotyczące Twoich produktów lub usług, powoduje że klient częściej zastanawia się nad jakością Twoich produktów, co w dłuższej perspektywie rzutuje na Twoje zyski.
3. Siła rekomendacji
84% konsumentów dokonuje zakupów na podstawie rekomendacji od znajomych, bądź tych znalezionych w internecie. Dlatego ważne jest odpowiadanie klientom zanim ci potencjalni znajdą rekomendacje w świecie “offline”.
Dzięki Brand24 będziesz w stanie nie tylko czuwać nad reputacją swojej marki, ale również odnaleźć nowe miejsca dyskusji, które dzięki Twojemu zaangażowaniu, pozwolą sprzedawać więcej.