Dotarcie do Twoich klientów może być super łatwe!

Pierwsze kroki

(jeśli już śledzisz swoją markę możesz pominąć tę część)

Zacznijmy od stworzenia projektu monitorującego markę w Brand24. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, ten link przekieruje Cię do kreatora tworzenia projektu. Wystarczy, że wpiszesz nazwę swojej firmy i klikniesz “Pokaż wzmianki” (i w ten oto sposób, najtrudniejsza część jest już za Tobą!)

(Wskazówka: Pamiętaj o odmianie nazw, każde takie słowo jest szukane osobno)

Po chwili w swoim panelu zobaczysz wzmianki na temat Twojej marki z całego internetu

Angażuj swoich odbiorców

Co dalej? To proste! Wystarczy, że klikniesz “Odwiedź” pod swoją wzmianką, a przekierujemy Cię prosto do dyskusji z Twoimi odbiorcami.

Brand24 zbiera wzmianki z całego, publicznie dostępnego Internetu. Daje to świetną okazję, aby poznać nowe miejsca w których pojawia się Twoja marka oraz portale nieznane wcześniej: strony, fora czy blogi, gdzie trwają interesujące Cię dyskusje, a internauci dzielą się opiniami o Twojej marce.

A teraz prawdziwy powód dla którego tu jesteś:

Dlaczego powinienem angażować moją społeczność?

1. Klienci, którzy dostają odpowiedzi są zadowolonymi klientami

51% osób, które otrzymują odpowiedź od marki częściej zostaje stałymi klientami.

2. Twoi przyszli klienci Cię obserwują

8 na 10 osób “googluje” firmę i opinie o niej, zanim kupią usługę lub produkt. Brak reakcji na negatywne komentarze dotyczące Twoich produktów lub usług, powoduje że klient częściej zastanawia się nad jakością Twoich produktów, co w dłuższej perspektywie rzutuje na Twoje zyski.

3. Siła rekomendacji

84% konsumentów dokonuje zakupów na podstawie rekomendacji od znajomych, bądź tych znalezionych w internecie. Dlatego ważne jest odpowiadanie klientom zanim ci potencjalni znajdą rekomendacje w świecie “offline”.

Dzięki Brand24 będziesz w stanie nie tylko czuwać nad reputacją swojej marki, ale również odnaleźć nowe miejsca dyskusji, które dzięki Twojemu zaangażowaniu, pozwolą sprzedawać więcej.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?